Časté otázky (FAQ)

 

Kdy se budu moci těšit ze své objednávky?

Záleží na vámi zvoleném typu dopravy:


Zásilkovna 
(79 Kč)
Zboží předáváme do druhého dne. Doprava na vaši zásilkovnu trvá 1 – 3 pracovní dny. 
Obvyklá doba dopravy je celkem 2 – 4 pracovní dny.


PPL (99 Kč)
Zboží odesíláme do druhého dne. Doprava k vašim dveřím trvá 1 – 2 pracovní dny.
Obvyklá doba dopravy je celkem 2 – 3 pracovní dny.


Česká pošta (149 Kč)
Zboží odesíláme do druhého dne. Doprava k vašim dveřím trvá 1 – 3 pracovní dny.
Obvyklá doba dopravy je celkem 2 – 4 pracovní dny.


Osobní odběr (0 Kč)
Zboží odesíláme 2 - 3x týdně. Doprava na odběrné místo trvá 1 – 2 pracovní dny.
Obvyklá doba dopravy je celkem 2 – 5 pracovních dní.

 

Jak se dozvím, že je zásilka na cestě?

Ihned po předání vaší objednávky přepravci vám zašleme potvrzení na Váš e-mail.
Následně můžete očekávat bližší informace o času doručení přímo od zvoleného dopravce a to na váš e-mail nebo telefon formou SMS zprávy.

 

Jakým způsobem doručujete zboží?

Zboží posíláme na vaši adresu zásilkovou službou PPL a prostřednictvím České pošty.

Můžete také zvolit osobní odběr v široké síti výdejních míst ZÁSILKOVNY nebo odběr u našeho partnerského obchodu FANDA-NHL v Praze 4, ul. Táborské 1140/39.

 

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Ano! A to v široké síti výdejních míst ZÁSILKOVNY (79 Kč) nebo jste-li v Praze, můžete využít odběru u našeho partnerského obchodu FANDA-NHL (0 Kč) v Praze, ul.Táborské1140/39.

 

Co když se mi zboží nebude líbit?

Žádný strach. Zboží nám jednoduše pošlete zpět (AMENITE, s. r. o., Kozelkova 258, 503 51 Chlumec nad Cidlinou) a to způsobem jaký vám vyhovuje.
Peníze vracíme vždy a bez diskuzí. Možná je samozřejmě také výměna za jiné zboží.

V případě nejasností nebo jakýchkoliv pochybností nás kontaktujte. Ke každé objednávce nebo reklamaci přistupujeme individuálně.
Proto neváhejte sdělit jakékoliv návrhy na řešení dané situace. Věřte, že se vám budeme snažit vyhovět za každých okolností. :-)

 

Co když vracím jen část?

Ano, ani to není žádný problém. Nevyhovující zboží nám jednoduše pošlete zpět AMENITE, s. r. o., Kozelkova 258, 503 51 Chlumec nad Cidlinou) a to způsobem jaký vám vyhovuje. Peníze vracíme vždy a bez diskuzí. Možná je samozřejmě také výměna zboží. ;-)

V případě nejasností nebo jakýchkoliv pochybností nás kontaktujte. Ke každé objednávce nebo reklamaci přistupujeme individuálně.
Proto neváhejte sdělit jakékoliv návrhy na řešení dané situace. Věřte, že se vám budeme snažit vyhovět za každých okolností. :-)

 

Co když přinesu zboží na odběrné místo?

Zboží můžete vrátit i na odběrném místě našeho partnerského obchodu FANDA-NHL.
Ale pozor, celá reklamace se tímto způsobem může výrazně prodloužit!

Pokud si přejete tuto formu reklamace přesto zvolit, vždy nás prosím nejprve informujte telefonicky, abychom mohli zajistit hladký průběh reklamace.

 

Vrátil/a jsem zboží, kdy mi vrátíte peníze?

Hned jak se nám balíček vrátí, napíšeme vám o průběhu reklamace e-mail.
Obvykle můžete vrácenou částku na svém bankovním účtu čekat do 5 pracovních dní.

 

Jde skutečně o perly, korál, mušli, stříbro…?

Ano! Veškeré materiály, které jsou uvedeny u jednotlivého zboží, odpovídají skutečnosti.
Důkazem jsou vystavené certifikáty od ČESKÉ GEMOLOGICKÉ LABORATOŘE, která naše šperky důkladně testuje.

 

Dostanu certifikát k mému novému šperku?

Certifikáty od ČESKÉ GEMOLOGICKÉ LABORATOŘE nevystavujeme originálně ke každému prodávanému šperku a to především z důvodu, že by šperk takový certifikát neúměrně zdražil.
Pokud máte o certifikát zájem, můžeme jej pro vás po dohodě obstarat. Cena zhotovení certifikátu je 600 Kč.